03 February 2012

taggggggggggg


as-salam.

panjang harkat tajuk tu. i was tagged by zana last week. tapi baru sekarang nak buat di atas desakan si kinot. kesian dia bosan dekat rumah takde bahan bacaan so dia jadikan blog ni sebagai bahan bacaan dia. auwhhh! so sweet! LOL.

so, let's begin :

11 things about me.
  1. aku anak bongsu dalam keluarga tapi mempunyai pemikiran yang terlebih matang dan lurus. sampaikan selalu kene highway.
  2. aku dapat PLKN tahun ni tapi taktau panggilan ke berapa. betapa tersentap hati ini. tsk tsk
  3. aku suka makan McFlurry Oreo tetapi buat masa ni memang tak boleh makan sebab batuk. okay, blame batuk pls.
  4. aku seorang yang penakut nak order makanan melainkan Pizza Hut atau kat mana mana kedai makan biasa. atau lebih tepat lagi aku tak reti nak order makanan fast food dan kerana itu, aku mengharapkan pertolongan daripada kawan =)
  5. aku seorang yang baran. ya, panas baran. impatient. hati hati !
  6. aku mempunyai saiz kaki yang besar standard lelaki kot? sebab tu nak cari kasut jalan baru malas sebab susah nak dapat saiz.
  7. aku seorang yang tinggi sebab tu dalam kelas tak boleh duduk depan sebab nanti orang belakang selalu sound. bosan ! taulah pendek.
  8. aku pencinta makanan. ya, aku kuat makan sampaikan selalu amik supper, akhir akhir ni. *i'm welcoming buncit !
  9. aku nak pakai braces tapi bila mengenangkan duit yang dah labur banyak pada shopping, tsk tsk. tak kesampaian lagi hasrat hati. 
  10. aku dah batuk dekat 7 bulan. apakah penawarnya?
  11. aku tak boleh tengok cerita hantu walaupun berunsurkan komedi kerana hantu komedi pun ada rupa hantu real. almaklumlah, hati kecik memang macam ni. 
soalan dari zana.

1. Orang yang paling disayangi?
2. rasa-rasa kau ada haters takk? Hihi
3. Barang yang paling korang nak sesangat.
4. After getting married, nak pergi honeymoon kat mana?
5. Kalau diberi pilihan nak kawin dengan lelaki mcm mana? Hewhew
6. Pendapat anda tentang saya *wink wink :P
7. Satu permintaan yang teringin untuk di kabulkan.
8. Orang yang paling dibenci.
9. Your ambition.
10. Kalau diberi peluang, nak putarkan masa balik takk? Kenapa?
11. Kisah cinta monyet korang yang paling diingati sampai sekarang :P

jawapan :
1. ofc my family.
2. itu tak amik tahu. lantak dorang la labu.
3. braces. eh braces tu dikira barang ke?
4. mana mana pun boleh asalkan ada sponsor O.o
5. laki pilihan keluarga kot. auwhh ! *cliche* 
6. badan kau dari dulu sampai sekarang maintain je. tak reti gemuk agaknya.
7. nak great result untuk SPM.
8. takde. malas nak bazir masa.
9. a teacher.
10. nak ! ada sebab tersendiri.
11. tettttt !



N.F.A

No comments: