12 May 2012

cantik pemandangan yg si Dia kurniakan.


gambar ni tak edit langsung tapi aku salah guna mode. inilah hasilnya bila pakai poster mode. masa tu dekat RnR Titiwangsa. lalu Grik. best gila dengan angin sejuk dia. air pun sejuk gila sama macam waktu pergi Bandung dulu.


nampak bende ni? aku nak kata perigi, aku tak nampak pun timbanya. tapi yg penting, air dalam tu kotor sangat. boleh jadi pembiakan nyamuk Aedes. ini depan homestay kitorang. oh, homestay dorang, ok lah. bersih. cukup untuk buat aku rasa selesa.


 this is what we call 'Satay Malaysia'. ada satay, nasi himpit, timun, bawang dannnn roti bakar. dekat johor ada kan? aku pun tak pasti. memandai je. boleh la. kuah dia pun sedap.


 sebagaimana yang anda tahu, sepanjang seminggu di sana, fuhhh, cuaca kemain lagi terik. macam nak tumbang pun ada rasanya. dan alat inilah menjadi penyelamat kepada si empunya diri yang dah berpeluh berlodeh. cehht.


cuma ada 1 petang tu je yang hujan. memang sejuk beku dalam kereta tu. lepastu feeling feeling overseas. well, orang kuat berangan memang macam ni dan sebab tu jugaklah cepat berangin.


oh, i pergi dengan bakal suami i. ini consider pre honeymoon kami la yee. eh?


lepak dan tidur semalam dekat hostel kaklong. untunglah roomate dia balik kampung. 1 bilik tinggal 2 orang. best tu. tak la semak mana pun tapi meja kat atas ni memang errr macam gitulah keadaannya. oh, malam masa lepak dekat bilik sensorang waktu kaklong pegi study group, aku sibuk otp dengan Kina yang excited bakal jadi cik Nina tak lama lagi. sampai 3x kena call. macam tak bagi bergayut je. lepas kaklong balik study group dalam pukul 12 lebih, kitorang pergi menapak ke kedai makan D'Classic. best woo supper dekat sana. balik bilik pukul 1 pagi lepastu semua tumbang dah.


ok dah. cuma 1 pesan along. dia kata belajar ni seharusnya berjemaah. faham tak jemaah tu apa?

N.F.A



No comments: