27 February 2012

JPJ and license [alhamdulillah]


as-salam.

hey, it's Feb 27 today. hehehe. i've passed my JPJ test. lega okay. semalam kemain lagi tak bole tidur sebab nervous nak gila. tapi nasib baik tadi i was a bit relax.

tanya kawan kawan yang lain, JPJ korang bercakap tak? dorang jawab tak ! bengis je. okay fine, lagi kecut perut. but when it was my turn, dekat tengah jalan tu dia yang start borak dulu dengan aku. peramah gila sampailah masuk semula tempat menunggu tu. lepastu pelik. 'eh, baiknya dia boleh berborak dengan aku'. so, i wasn't really in pressure la.

dan, aku dapat jalan shortcut je. bukan jalan A, bukan B. lagi pendek sebab shortcut. dan dia banyak bagitau arah jalan dekat aku walaupun aku tak tanya. okay, tetiba je masa tu rasa bersyukur gila dapat JPJ tester macam tu.

eh, dah legal. eheeee. 


N.F.A


No comments: