19 February 2012

lesen and license


as-salam.

i've passed my qti already. and my jpj would be on Feb 27th. duhh, lama lagi kot. tunggu 1 week lagi. 

pagi tadi drive 4 jam sekali dengan qti. before going to taman perling, i asked cik tika apa perkara perkara yang kene buat sebelum gerak. nasib baik cik tika bangun awal pagi, siap bagi full 'things-to-do'. so mulut asikk terkumat kamit mengingatkan tu semua. terima kasih, gf !

my friends semua cakap yang test qti cikgu yang sama so bajet cikgu aku yang test aku. sekali bukan weh. abang bengis mana tah yang test aku sampai buat aku nervous sampai enjin termati dekat traffic light dengan bukit. sebelum ni dengan cikgu aku, tak pernah enjin mati dekat traffic light tau, tetiba dengan dia, boleh nak mati. cuakkk!

on the way back, cikgu aku agaknya malas nak drive. so, i drove from taman perling to masai. besstttt ! highway pasir gudang, highway jb pun aku bawak. maintain 60km/h. 

eh cerita gebang gebang macam dah pass jpj je. maaf, the owner of THIS blog is just so excited !  so i would love to share it here =)


N.F.A



2 comments:

JO said...

best tuuu bawa kereta kat highway . like a boss !

Nurfarhana said...

itu la. when i was driving, bajet macam dah ade lesen je tau. tapi mmg best ! hee.