10 February 2013

RANDOM things .


as-salam.


i bought this. untuk mengukur tahap kekembangan diri. bukan niat nak menjahit pun. kalau nafsu tak boleh kawal, aku cepat cepat amik bendalah ni lepastu ukur. baru boleh control makan. berkesan kejap jela.

 boleh faham sepatah haromm tak baca tulisan budak ni? ini memang style med. student atau doc punya tulisan ke?  aku sakit mata nak baca.

awal awal lagi aku dah request dengan mummy nak makan pengat. maka dengan itu, pengat ini berisi biji saga, tepung kaler kaler dengan jagung. iyee, aku suka campur campur bahan. tak suka makan 1 isi pengat je. tak sedap. tepung colourful tu dah macam budak budak dekat taska dah. yee, aku ni kecik lagi tau.

dann, sepanjang cuti ni aku bedal 2 movies which are must-watch movies. Bullet to the head dengan A good day to die hard. ini semua sepupu aku yang praktikal yang mengajak. tapi memang best gila these 2 movies. actions dorang memang two thumbs up. tapi a good day to die hard tu pun campur kelakar jugak. ada jugak berdekak dalam wayang. midnight pulak tu.


oh yee, cuti ni adik beradik aku semua balik. jadi, bila kakak aku ni ada dekat rumah, dia mengamalkan gaya hidup sihat. itu nanti aku buat dekat entri lain.


N.F.A

No comments: