06 May 2011

sekian lama berjimba..


salam.

berjimba la sangat! ehh haipp, sopan sikit okay bahasa tu. 

memang betul tuan punya blog ni berjimba. jimba dengan FB je kerja. lepas berjimba, barulah dapat lagi satu khabar yang sangat menjimbakan hati tuan punya blog sekali dengan kawan kawan dia. nak tau apa?










kami 1 kelas terpilih untuk join kelas tambahan yang sekolah buat. tanpa bayaran! tengok, berjimba bukan? dan bila tanya kelas lain, diorang taktau apa apa pun. tengok, rasanya kelas kitorang je kot. berjimba bukan? dan bila baca edaran surat pemberitahuan tu, HATI KAMI SANGAT JIMBAAAAA SEBAB KELAS TAMBAHAN BUAT HARI SABTU DENGAN AHAD. tengok, berjimba bukan?

maksudnya di sini, kita berkelas dari hari isnin sampai ahad dan kami takde cuti. orang kelas isnin sampai jumaat tapi kami topup 2 hari. tengok, ini baru namanya kuasa berjimbaaaa yang kami rasa =) betul bukan?

takpe, sentiasa ada hikmah untuk apa yang terjadi. 



N.F.A


4 comments:

Husna Ali said...

its okay, once you get what you want, u'll never regret the effort :)

all the best :D :D

Mya Shukor said...

Wehh jimba itu apa? Aaaaa malasss google :P

Nurfarhana said...

husna: thanks. i'll try to be more positive sbb kelas ni sampai nk spm. lama lama nnt ok kot.


alah bisa tegal biasa, bukan? :)

Nurfarhana said...

mya: berjimba tu gembira! tengok, gembira bukan? hahaha :D