06 August 2013

selamat hari raya in advance !!

assalamualaikum.

dah 2 bulan tak berupdate blog yg 1 ni. alaa lagipun bukannya ada org baca pun. kesian jugak. nak delete tapi sayang je. so, iolls biarkab je la.

okay, iolls dah merepek. sebenarnya banyak sangat benda nak membebel dekat sini tapi memang tak sempat la nak story since sekarang ni dekat rumah atok, nak kene kemas2 before hari raya menjelma.

apa yang sempat nak cakap, iolls cuma raya 2 hari je lepastu 11hb ni dah balk ke ceruk sebab lusanya nanti dah exam. anddddddd yhe worst part is i still havent done my revisionnnn ! gila kau. menggagau aku nak jawab karang.

asal nak study je, ada je benda nak disuruh buat. dah berapa harini asik ulang alik ke jb sebab nak setelkan hal plus nak bawak kakaknya berjalab. asal aku balik, memang muka ni je la yg wajib jadi driver dia sebab mak abah memang tak la nak drive dah kalau ada muka ni. dapat pulak kakak yang ada lesen agong . haaĆ aa mana taknya keje merengek nak ke sana sini.

tapi alhamdulillah, 2 hari dapat buka dengan family walaupun memang tak cukup sangat tu, 2 hari dapat buka dengan kengkawan and in sha Allah 2 hari ni dapat buka dengan atok. hikssss. kesian atok asik tanya je bila aku balik sebab rumah dia ni memang muka aku jugak diperlukan setiap tahun untuk pasang karpet, pasanv langsir, mengemas, mengemop.

dan aku bet, naik matril je of course aku menangis. bukan sebab tak beraya tapi sebab aku tak fully prepared untuk exam nanti.

kenapalah sem mi macam goyang semacam. risau ye tapi macam dah berubah pulak sem ni.  nanti lagi menangis dapat result. hisyyyy choii

tapj cuti ni cuma mampu buat brownies je la. itu je yg sempat since aku balik lambat kan. kan selalunya muka ni jugak yg kena buat kuih. haiilaaa. takpe, biar bersusah dulu baru bersenang kemudian.

sekian, selamat berbuka !!!!

dan SALAM LEBARAN. MAAF ZAHIR DAN BATIN, kalian :)

p/s: sorry kalau banyak typing error. sangat bosan menaip dekat phone ni. laptop jugak yang best.

N.F.A


No comments: