14 September 2011

supplier coklat yang terunggul


as-salam.

siapa supplier tu? biasanya kat rumah tapi kat rumah tak payah cerita. semua rumah ada makanan. tapi yang ini memang best. atok aku lah supplier coklat yang terunggul. dari kecil sampai besar, memang kalau datang rumah atok, tempat pertama pergi adalah dapur dan benda yang pertama disentuh haruslah peti sejuk kat rumah dia. [bagus punya cucu]

oh, atok tinggal sorang. dia kata dia sengaja beli coklat banyak banyak untuk cucu cucu dia yang datang atau sesiapa pun. dan coklat yang paling jadi idaman dia sejak berzaman dulu tentunya Cadbury dengan KitKat.Cadbury kan macam macam jenis. nanti datang, coklat yang ini. minggu depannya datang coklat yang itu pulak. sedap sedap sedap. rumah atok dah macam kedai makanan free pulak =)

dan atok jugak suka beli biskut. dulu Chipsmore lah yang paling digemari tapi sejak ada Jacobs ni, atok suka juga. jadi bila datang rumah, yang ada kebanyakannya coklat dengan biskut ohh dengan air tin. atok tau cucu dia semua penggemar air nescafe dengan milo. jadi 2 jenis air tu akan selalu terperuk dalam peti sejuk dia. 

manalah aku tak rasa heaven habis bila duduk dekat rumah dia. sebab atok adalah supplier makanan dan minuman yang terunggul.




N.F.A


1 comment:

izzanis said...

selamat pagi tuan blog.. :D happy blogging!

wah2.. byknye cokelat~