25 November 2012

sombong?


as-salam.

aku ni bukan peramah mana pun bila bersosial. nak tengok mulut aku kepoh, hanya bila dengan family atau kawan kawan rapat je. itulah saat nak tengok aku bermulut ramah. 

jadinya, bila further studies tempat orang ni, of course kena cari kawan baru sebab everything is new. dapat pulak classmates yang sangatlah sedikit jadi there's high probability untuk stay close together, sepatutnya. 

tapi tak pun. only 2-3 friends je yang aku boleh ngam. i'm not good at making new friends, actually. dengan roomates sendiri pun makan masa almost one month to get along. apatah lagi dengan katil sebelah aku ni. makan masa almost 2 months to chat like a normal people. before this, cakap hanya bila perlu SAHAJA.

maka, tak hairanlah bila dalam kelas aku di cap sombong. ya, aku rasa pun aku sombong. tapi tu tak bermakna aku tak tegur diorang. aku tegur tapi tak mesra pun. masa mula mula sentap jugak bila tahu tapi at last, aku tak kisah pun sebab at least aku takda rasa bersalah yang sangat tinggi bila aku tak peramah dan mesra alam dengan diorang. got the point?

result final lagi 2 minggu, if i am not mistaken. maka dengan itu, haruslah aku nervous. sangat nervous ! ohh, esok dah mula kelas maka dengan itu, bermulalah episod di semester 2.


N.F.A

No comments: