05 April 2012

kinot cakap aku suka mengidam pelik pelik

as-salam.

kinot selalu cakap macam tu. mana ada peliknye. setakat mengidam :
  • claypot dekat tesco.
  • lasagna.
  • pizza.
  • kek.
dah, tu je. apa yang pelik, kinot?

eh, but seriously memang aku nak sangat makanan kat atas ni. dapat at least 2 sudah mencukupi. nak kek yang home-made punya tapi malas nak buat. ingat nak tempah je. tak kira la berapa pun harga. ok, tunggu gaji.

nak makan claypot tapi dekat tesco. seri alam. for sure bapak tak bagi aku drive ke sana. aku pun macam malas nak drive ke sana. jauh. 

lasagna? abang besar boleh buat tapi sepanjang membesarkan diri dekat rumah, hagham jadah die memang tak masak apa apa pun dekat rumah. tahu makan je tapi suruh masak, ada je alasan. lasagna pun nak tempah jugak la. kalau nak beli kat luar, taktau mana nak cari yg sedap punya.

oh, pizza? weekends je bole pergi tapi kalau pergi sorang memang gemok la aku. kalau minggu depan jadi keluar, ingat nak lepak dekat pizza je. 

eh, bos aku kan dia on diet tau. memang betul betul nak diet. kalau boleh lunch taknak makan nasi. jadi, dia selalu bawak aku makan yong ta hu atau steamboat.  haih. lemak badan.

eh, aku kan bukan dapat kerje sebulan, tapi berbulan bulan. eh, tetiba je rasa bosan pulak bekerja. aku rasa kan aku memang susahlah nak stick to one job. payah payah !

ehem ehem, wahai tekak, tolonglah cukup cukup nak crave itu ini.eh, kalau dapat partner yang food hunter kan best ! partner tau bukan couple !

*kalian, kalau waktu siang hari aku balas tweet korang atau mesej korang dalam mode caps lock, harap faham sebab aku bekerja kene guna caps lock. bukan caps lock aku rosak, ye cik tiqa. tolong faham kaklong ni. hahaha!


N.F.A

2 comments:

Anonymous said...

Belanja lah kitorang!!!!! haha

Nurfarhana said...

kalau boleh topup duit minyak full tank, jom laaa !