28 April 2012

no updates? okay, here we gooo !


as-salam.

lama sungguh tak update blog. penat la. balik kerja dah melepek. tetiba terasa nak hire a driver biar nanti aku tak payah drive pergi kerja. dah malasss. dulu takde lesen, sibuk nak drive. bila dah ada lesen, hmmm malas gila nak drive. dah hadap tiap tiap hari, memanglah bosan.

oh, semalam. haru biru untuk aku. sebab aku dekat ofis sorang sorang sampailah pukul 4 baru bos aku masuk ofis. sebelum dia masuk, bos sorang lagi call suruh fax permit blablabla. tapi budak freshy ni memang kelibut, so ada buat mistakeee sampailah bos laki tu call lagi kata barang sangkut dekat kastam. haihh la. i was panicked ok.  

panik panik pun sempat update tweeter. *eh, itu bukan bos aku cakap, tapi aku yang cakap* i said sorry to him.

lepastu dah kembali seperti biasa. easy-going person eyy? eh, apa tiba tiba ni?

lepastu, bos masuk mintak tolong kira duit gaji. hah, bayar cash.

iye, aku terjuling skit tengok 16k atas meja kami.

so, enough dengan hari siang. kita pergi hari malam pulak. lepas dah dapat gaji, konon nak simpan dalam bank la. sekali pegi bank, gila ramai orang. ohh, hujung bulan kan semua dah gaji. takjadi la nak masuk bank, tunggu turn. so, singgah kompleks. andd, look ! what i bought for her.

yaaa, i bought this ! i really bought this. but, totally not for me ! i belum legal lagi nak kawen tau. 

and this,

semalam saje saje je nak bau lepastu macam sedap je bau, sampai tester ni siap termasuk dalam lubang hidung kina. haa, excited dia nak bau. lepastu, beli. lepastu terasa macam menyesal je beli. okeh fine. ohh, this is definitely for me.

dan tiba tiba aku pegang prinsip sepupu sepapat aku : lebih baik menyesal beli daripada menyesal tak beli !

lepastu, rasa ok sikit dah. dan, harini aku tak kerja. sebab tu terasa nak meluangkan masa mencurah kasih sayang dekat blog ni. sekian.

p/s: congrates to my wonder girls and also Joanna ! you girls are really great !


N.F.A




2 comments: