18 March 2012

hai awak !


as-salam.

i feel very busy this week. yaa, i am. since kerja hari selasa, sampai ke hari ni aku tak rehat lagi. lagi lagi harini punya program. packed ! kalau dulu kerja taska, balik cepat tapi kerja berat. tapi kerja ni, kerja sikit dan ringan tapi balik, kemain lagi lambat. setiap hari nak dekat pukul 8 baru balik. keluar awal pagi, balik lewat maghrib. penat !

aku ingatkan kerja dekat PG, dekat kilang kilang tu. rupanya kat dalam port. kerjanya memang relax. setakat buat permit. buat invoice. jual itu ini. ok la. pasal kerja nanti nak buat entry lain la. tadi kena kemas ofis, balik rumah terus makan lepastu buat biskut. sampailah pukul 7 tadi baru siap. yela, buat sorang sorang kot. lepastu nak rehat tak dapat.

selama ni teringin nak belanja mak bapak makan dengan duit gaji yang kita dapat dan at last, malam tadi ni tercapai jugak impian. gaji 4 hari tu aku belanja mak abah. cakap pasal gaji, gaji aku 4 hari kerja ofis sama dengan gaji aku setengah bulan kerja dekat taska. haihhh, aku rasa aku nak kerja dengan bos aku ni la. 1 bulan pun cukup. hehehe. 

esok punya program pulak, gathering dengan some of the jazarians sebelum amik result. ada yang tak boleh join. so, yang join tu la yang akan kitorang jumpa semula esok. 

eh, meh aku tepek gambar aku buat biskut sorang sorang tadi. 

coklat cip memang aku sengaja letak 1 bungkus penuh. baru umphhh !

bulat konon kecik, tapi ni jadi....

kembang habis tapi puas masa makan. sebab besar besar !

rajin tau, balik kerja terus buat ! 


N.F.A

No comments: