08 October 2011

pergi lagi..


as-salam.

still remember this and this post? last wednesday, i got a call from a friend of mine yang bagitau one bad news. aku tengah facebook-ing waktu petang tu around 6++. then she called me, told me that kawan kitorang meninggal. i was like? eh tipu la. aku tak percaya. dia menangis dan aku terdiam taktau nak cakap apa. terkejut lebih.

aku terus siap sebab nak melawat arwah dekat jb but last minute my parents tetiba tak bagi pulak. sentap lagi sekali. aku terus menggigil bila pegang barang. even nak type mesej pun menggigil sebab i couldnt believe that he has gone. terkejut sangat. 

kawan cakap alhamdulillah pengebumian berjalan dengan lancar. alhamdulillah. semua memang tak boleh percaya jugak lagi lagi kawan kawan baik arwah. sedih sangat. i lost another good friend. he died in a hit-run accident and was having haemorrhage. comma then died. semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang orang yang soleh. Amin. 


N.F.A


No comments: